miercuri, 28 septembrie 2011

Un simplu "multumesc"...

-Pfff, chiar trebuie ca totul sa se intample astfel?
-Pai…nu inteleg…
-Scuza-ma, cred ca ma port aiurea…
-Sincer?! Da, esti o ciudata…
-Stiu, dar totusi iti multumesc…
-Hmm, Pentru?! Vreun motiv anume?
-Pentru simplul fapt ca existi si…mai ales pentru…
-Ce?! Ce?? Chiar nu inteleg…
-Mergi in camera mea si pe noptiera o sa gasesti raspunsul daca nu iti dai seama…
-Oare? S-a intamplat ceva si..eu nu stiu…poti sa te bazezi pe mine..Doar stii…
-Stiu…dar, te rog, insist!
Si a mers asa cum I-a zis in camera, acolo era o pusculita neobisnuita…Hmm! Suspicios! Era plina cu biletele pe care scria cu litere de o schioapa:”Multumesc pentru amintiri” ….”Azi, 12 martie am fost in parcul meu preferat..”….” 9 mai-a  fost minunat sa fim impreuna azi…la cafeneaua din colt…” …2 februarie am vorbit toata ziua pe mess si tot nu ti-am spus tot ce aveam de zis”…I:23 Decembrie am luat toate magazinele la rand, iti vine sa crezi?” Incredibil! Multumesc, multumesc…
- Pfff, chiar trebuie ca totul sa se intample astfel?
-Deci…ai vazut…
-Defapt..stii…Eu iti multumesc, din inima!(D.C.I.)
~Ciudat~

Un comentariu: