miercuri, 4 ianuarie 2012

Cotidian.

  Sub umbra inghetata si ratacita a trecutului imbracat cu aura protectoare a prezentului, sta aceeasi fiinta, demult uitata de "cineva".
S-au petrecut atat de multe in ultima vreme, in viata ei, in comporamentul ei, in tot ceea ce o inconjoara!
Viata iti ofera uneori oportunitati care mai de care mai speciale, mai ciudate. Intr-un minut esti suparat, iar in celalalt poti zambi cu tot sufletul si poti fi implinit, sau de ce nu, si invers. Pentru ca de cele mai multe ori facem alegeri in viata nu cu inima ci cu sufletul. Eu nu stiu, cum sa spun, nu cred ca am destula "experienta", sunt inca la acei ani frumosi la care totul e asa cum  trebuie sa fie(cel putin pentru mine:D)! Nu cred ca pot sa judec greselile unora, eu  nu fac altceva decat sa imi dau cu parerea pe un blog, sau pe o foaie amarata rupta uneori de nervii inexplicabili si mototolita, sau alte chestii. dar nu asta conteaza acum, nu?;;)
E vacanta si vreau sa uit pentru cateva zile de "febra" invatatului:-D
Sincer, imi convine situatia! Abia daca am lasat din mana cartea super interesanta pe care o citesc..defapt recitesc (imi place mult) e de dragoste...defapt mereu citesc carti de genul acesta.. De ce?! nici eu nu stiu, nu sunt romantica..si sensibila..hmm?! mai putin:)) Dar, uneori..oricat de insensibil sau de "piatra" ai fi te mai delectezi si cu astfel de lucruri. Cred ca e trecut de miezul noptii si eu inca nu am somn? Oare cauza este ca am dormit pana la "doispe" azi?!:)) Nuu. "Trecem peste", (iubesc vorba asta).
Astazi am scris putin diferit fata de alta data...
Poate ca si eu sunt putin diferita azi..la cate s-au mai intamplat cred si eu.
Profit de ocazie(chiar daca risc sa ma repet) spunand ca stau mai mult in fata pc-ului ca este vacanta si nu am atata de invatat sau de scris...
Ce m-as face eu daca nu ar exista blogul asta? Stiu ca seara ma asteapta linistit si bineinteles lipsit de grijile de peste zi de care eu pur si simplu nu scap, si ordonat, pus la punct(de mine, evident)l caruia ii povestesc si  ii indrug aici toate prostiile si chestiile unele importante, dar si mai putin importante! Dar nu asta conteaza! Asta e la moda acum:))
Am observat...cum sa nu:-j trece de miezul noptii si tu stai inca cu ochii intredeschisi cu o cafea in mana(de preferat cu lapte:))) si cu alta pe tastele tocite din fata pc-ului care parca te cheama spre el cu atata curiozitate: "Si, azi ce mai ai pe suflet?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu